پدیده اشیاء ناشناخته
7 / 6 / 1390برچسب:,

مطلب قبلی را یادتان هست که گفتم قدرت و نفوذ تبلیغات و رسانه ها در زندگی ما چقدر زیاد است ، مطلبی را که می خواهم بگویم و جالب است این است که از دهه ی 60 به بعد بر تعداد کسانی که (UFO)ها را حقیقت می پنداشتند افزوده شده و فیلم ها ساخته شده هم در رابطه با این موضوع روند صعودی داشته است ، این تنها موفقیت آن ها را تائید می کند واینکه آن ها توانسته اند ما را طوری کنترل کنند که به (UFO)ها باور داشته باشیم و مطلب دیگر ، حمله (UFO)ها به زمین است و اینکه آن ها می خواهند زمین را نابود کنند و می گویند باید متحد شویم تا آن ها را عقب برانیم ؛ این مطلب در اکثر فیلم های هالیوودی موج می زند .

چند سال پیش یعنی تقریبا اواسط رئیس جمهوری جرج بوش خبری منتشر شد که در آن گزارشگر می گوید (جنگ بین کهکشان ها نزدیک است و به همین دلیل جورج بوش موافقت کرد که یک پایگاه فضایی در فضا تاسیس شود تا رفت و آمد فضایی ها را به طور کامل زیرنظر بگیرند)اما این ظاهر قضیه بود آن ها خیلی خوب ظاهر سازی می کنند ، اکثر این موشک ها و ماهواره ها که به هوا می فرستند هدف نظامی دارند اما به ما می گویند برای کاوش ، آن ها را می فرستیم . این یک دروغ است و تنها ظاهر سازی است ولی صرفا اهداف نظامی پشت آن هاست . این ایده که فضا به عنوان سلاح استفاده شود ابتدا برای جنگ با روسیه در اواخر اتحاد جماهیر شوروی در آمریکا شکل گرفت و بهانه ی بعدی آنها مبارزه علیه تروریسم بود و بهانه دیگر شناسایی سیارات برای کشف موجودات فضایی و در آخر و در زمان حاضر دفاع در مقابل تهدید فضایی ها . مهمترین قسمت است که آن ها به ما می قبولانند که تهدیدی از جانب بیگانگان وجود دارد و سپس سلاح ها و وسایل نظامیشان را در فضا مستقر می کنند ، مبنای آن ها دروغی بیش نیست .

می دانید ایده بشقاب پرنده چه موقع مطرح شد ؛ در اواخر جنگ جهانی دوم آلمان ها داشتند روی یک طرح بشقاب پرنده کار می کردند ولی ناتمام ماند و هنگام ورود آمریکایی ها به خاک آلمان خیلی از طرح هی آلمانی ها را به وطنشان بردند . آنچیزی که دولت های غربی از پدیده اشیاء ناشناخته می دانند بسیار متفاوت از آنچیزی است که ما می دانیم . ما برای اینکه مشکلات جهان خود را حل کنیم ابتدا باید مشکلات خودمان را حل کنیم و برای اینکه مشکلات خودمان را حل کنیم باید مشکلات خانواده ومحیط اطراف  خود را حل کنیم . نکته ای که هست اینه که کسانی که در ناسا در رابطه با (UFO)ها بررسی و تحقیق می کنند دو دسته هستند آن هایی  که ساده لوحانه این مسائل را دنبال می کنند و نمی دانند که این یک دروغ بیش نیست و کسانی که می دانند ولی فقط ظاهر سازی می کنند .

مسئله مهم در این است که یک دولت پنهان وجود دارد که می شود گفت اکثر دولت های جهان را اداره می کنند و مردم را نیز کنترل می کنند .

شاید شما به خودتان بگویید اگر همه ی این پدیده ها کار یک دولت پنهانی است چگونه این کار هارا می کنند؟؟

مطلبی که قبول کردنش شاید سخت باشد این است که آن ها 30 سال از ما جلوترند ، بله درست است کسانی که مارا اداره می کنند خیلی پیش رفته تر از آنند که ما تصورش را بکنیم ؛ در زمان اتحاد جماهیر شوروی زمانی که پرده آهنین (سده فکری که بلوک شرق و غرب را جدا می کرد) پائین آمد و گلاستنس ، آزادی خواهی که به دستور گورباچوف روی کار آمد پیروز شد ، اطلاعات زیادی از نیروی پلیس شوروی غیر محرمانه شد از از کنار هم گذاشتن این اطلاعات معلوم شد که علم فیزیک واقعی چیست و بر چه مبنایی است و همچنین تحقیقاتی در سراسر آمریکا در حال انجام است و بخش هایی از اروپا آن را پشتیبانی می کند . 

آن ها همه چیز را برای خودشان می خواهند و نمی خواهند ما به آن چیزهایی که خودشان دارند دستیابیم ؛ اگر ما به این تکنولوژی و انرژی دستیابیم دیگر نگران پول بنزین نخواهیم بود ، آن ها زندگی بهتر را برای خودشان می خواهند و همچنین طول عمر بیشتر و علم پزشکی فوق پیشرفته ، نمی دانم چه کسانی فصل آخر فیلم فرار از زندان را دیده اند ، آنجایی که اسکافیلد را می خواهند به خاطر بیماری اش عمل کنند و عمل هم با موفقیت انجام می شود و سرطان اسکافیلد درمان می شود ول در صورتی که هیچ بیمارستانی و متخصص معمولی توان درمان این سرطان را نداشت . در قسمت چهارم این فیلم گوشه ای از توانمندی های این محافل سری به طور خیلی سطحی بیان شد .

 


نظرات شما عزیزان:

afsane
ساعت21:22---25 شهريور 1390
salam doste aziz mc ksar zadi bazam az in kara boon . webe khobi dari .age khasti bia tabadole link konimm l3ye ta hi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: